Fajne gadżety ,muzyka , DB5 i świetna akcja . A waszym zdaniem ?
U mnie tak samo .Podam mój top 5 Bond Movies :
1 Goldeneye
2 Casino Royale
3 Goldfinger
4 Szpieg który mnie kochał
5 Licencja na Zabijanie
A jak u ciebie to wygląda ? No i jakie wrażenia po Skyfall ?
Skyfall nawet mi się spodobał , ale zdecydowanie wole starsze Bondy.
Nie oglądałem wszystkich filmów(nie oglądałem na przykład : Tylko dla twoich oczu czy Operacja piorun) , ale na razie top 5 :
1 Goldfinger/Szpieg który mnie kochał
2 Żyje się tylko dwa razy
3 Pozdrowienia z Rosji
4 Żyj i pozwól umrzeć
5 Człowiek ze złotym pistoletem
To tak samo jaki mi ,Skyfall podobał mi się ale wolę starsze Bondy .Te co wymieniłeś też należą do moich ulubionych .
Przed chwilą obejrzałem ,,Tylko dla twoich oczu'' . Wskakuje na 5'te miejsce . Również gorąco polecam :)
Ja mam dylemat co do pierwszego miejsca pomiędzy Goldfingerem a Żyje się tylko dwa razy, ale chyba Goldfinger (kwintesencja Bonda, niczego w nim nie zabrakło)